Найти тему

11 февраля 2024

Оглавление

По ссылке на страницу последования богослужения можно скачать в разных форматах службу на 11 февраля 2024 года: Неделя 36 по Пятидесятнице; Перенесение мощей сщмч. Игнатия Богоносца; Глас 3.

Прямая ссылка на полное последование богослужения 11 февраля 2024 г. на резервной странице.

-2

Резервная страница проекта: https://posledovanie.my1.ru/index/0-2
Телеграм канал проекта https://t.me/posledovanie/
Телеграм чат https://t.me/ChatPosledovanie
Поддержать Последование: молитвой, репостом, добрым словом или материально: http://posledovanie.ru/pomoshch-saytu/

Избранные тексты богослужения:

Тропа́рь воскре́сный, глас 3:

Да веселя́тся небе́сная,/ да ра́дуются земна́я;/ я́ко сотвори́ держа́ву мы́шцею Свое́ю Госпо́дь,/ попра́ сме́ртию смерть,/ пе́рвенец ме́ртвых бысть;/ из чре́ва а́дова изба́ви нас,// и подаде́ ми́рови ве́лию ми́лость.

Тропа́рь сщмч. Игна́тия, глас 4:

И нра́вом прича́стник,/ и престо́лом наме́стник апо́столом быв,/ дея́ние обре́л еси́, Богодохнове́нне,/ в виде́ния восхо́д,/ сего́ ра́ди сло́во и́стины исправля́я,/ и ве́ры ра́ди пострада́л еси́ да́же до кро́ве,/ священному́чениче Игна́тие./ Моли́ Христа́ Бо́га// спасти́ся душа́м на́шим.

Конда́к воскре́сный, глас 3, подо́бен: «Де́ва днесь…»:

Воскре́сл еси́ днесь из гро́ба, Ще́дре,/ и нас возве́л еси́ от врат сме́ртных;/ днесь Ада́м лику́ет, и ра́дуется Е́ва,/ вку́пе же и проро́цы с патриа́рхи воспева́ют непреста́нно// Боже́ственную держа́ву вла́сти Твое.

Конда́к сщмч. Игна́тия, глас 4, подо́бен: «Яви́лся еси́ днесь…»:

От восто́ка днесь возсия́вый/ и тварь всю просвети́вый уче́ньми,// му́ченичеством украси́ся Богоно́сный и Боже́ственный Игна́тий.

Проки́мен воскре́сный, глас 3:

По́йте Бо́гу на́шему, по́йте,/ по́йте Царе́ви на́шему, по́йте.
Стих: Вси язы́цы восплещи́те рука́ми, воскли́кните Бо́гу гла́сом ра́дования.

Проки́мен сщмч. Игна́тия, глас 7:

Возвесели́тся пра́ведник о Го́споде и упова́ет на Него́.

Апо́стол:

Чте́ние дня (2Кор., зач.182 (от середины): гл.6, ст.16 – гл.7, ст.1):
Бра́тие, вы есте́ Це́ркви Бо́га Жи́ва, я́коже рече́ Бог, я́ко вселю́ся в них и похожду́, и бу́ду им Бог, и ти́и бу́дут Мне лю́дие. Те́мже изыди́те от среды́ их, и отлучи́теся, глаго́лет Госпо́дь, и нечистоте́ не прикаса́йтеся, и Аз прииму́ вы. И бу́ду вам во Отца́, и вы бу́дете Мне в сы́ны и дще́ри, глаго́лет Госпо́дь Вседержи́тель. Сицева́ у́бо иму́ще обетова́ния, о возлю́бленнии, очи́стим себе́ от вся́кия скве́рны пло́ти и ду́ха, творя́ще святы́ню в стра́се Бо́жии.

Чте́ние сщмч. Игна́тия (Евр., зач.311: гл.4, ст.14 – гл.5, ст.6):
Бра́тие, иму́ще Архиере́а вели́ка, проше́дшаго небеса́, Иису́са Сы́на Бо́жия, да держи́мся испове́дания. Не и́мамы бо архиере́а не могу́ща спострада́ти не́мощем на́шим, но искуше́на по вся́ческим по подо́бию, ра́зве греха́. Да приступа́ем у́бо с дерзнове́нием к престо́лу благода́ти, я́ко да прии́мем ми́лость и благода́ть обря́щем во благовре́менну по́мощь. Всяк бо первосвяще́нник, от челове́к прие́млемь, за челове́ки поставля́ется на слу́жбы я́же к Бо́гу, да прино́сит да́ры же и же́ртвы о гресе́х. Спострада́ти моги́й неве́жствующим и заблужда́ющим, поне́же и той не́мощию обложе́н есть. И сего́ ра́ди до́лжен есть я́коже о лю́дех, та́коже и о себе́ приноси́ти за грехи́. Никто́же сам о себе́ прие́млет честь, но зва́нный от Бо́га, я́коже и Ааро́н. Та́ко и Христо́с, не Себе́ просла́ви бы́ти первосвяще́нника, но Глаго́лавый к Нему́: Сын Мой еси́ Ты, Аз днесь роди́х Тя. Я́коже и и́нде глаго́лет: Ты еси́ свяще́нник во век по чи́ну Мелхиседе́кову.

Аллилуа́рий воскре́сный, глас 3:

На Тя, Го́споди, упова́х, да не постыжу́ся во век.
Бу́ди ми в Бо́га Защи́тителя, и в дом прибе́жища, е́же спасти́ мя.

Аллилуа́рий сщмч. Игна́тия, глас 4:

Пра́ведник, я́ко фи́никс, процвете́т и, я́ко кедр, и́же в Лива́не, умно́жится.

Ева́нгелие:

Чтение дня (Мф., зач.62: гл.15, стт.21-28):
Во вре́мя о́но, вни́де Иису́с во страны́ Ти́рския и Сидо́нския. И се жена́ Ханане́йска, от преде́л тех изше́дши, возопи́ к Нему́ глаго́лющи: поми́луй мя, Го́споди, сы́не Дави́дов, дщи моя́ зле бесну́ется. Он же не отвеща́ ей словесе́. И присту́пльше ученицы́ Его́, моля́ху Его́, глаго́люще: отпусти́ ю́, я́ко вопие́т в след нас. Он же отвеща́в рече́: несмь по́слан, то́кмо ко овца́м поги́бшим до́му Изра́илева. Она́ же прише́дши поклони́ся Ему́, глаго́лющи: Го́споди, помози́ ми. Он же отвеща́в рече́: несть добро́ отя́ти хле́ба ча́дом и поврещи́ псом. Она́ же рече́: ей, Го́споди, и́бо и пси ядя́т от крупи́ц па́дающих от трапе́зы господе́й свои́х. Тогда́ отвеща́в Иису́с рече́ ей: о, же́но, ве́лия ве́ра твоя́, бу́ди тебе́ я́коже хо́щеши. И изцеле́ дщи ея́ от того́ часа́.

Чте́ние сщмч. Игнатия (Мк., зач.41: гл.9, стт.33-41):
Во вре́мя о́но, прии́де Иису́с и ученицы́ Его́ в Капернау́м, и в дому́ быв, вопроша́ше их: что на пути́ в себе́ помышля́сте? Они́ же молча́ху, друг ко дру́гу бо стяза́шася на пути́, кто есть бо́лий. И сед пригласи́ обана́десяте и глаго́ла им: а́ще кто хо́щет ста́рей бы́ти, да бу́дет всех ме́ньший и всем слуга́. И прии́мь отроча́, поста́ви е́ посреде́ их, и обе́м е́, рече́ им: и́же а́ще еди́но таковы́х отроча́т прии́мет во и́мя Мое́, Мене́ прие́млет, и и́же Мене́ прие́млет, не Мене́ прие́млет, но Посла́вшаго Мя. Отвеща́ Ему́ Иоа́нн, глаго́ля: Учи́телю, ви́дехом не́коего и́менем Твои́м изгоня́ща бе́сы, и́же не хо́дит по нас, и возбрани́хом ему́, я́ко не после́дует нам. Иису́с же рече́: не брани́те ему́, никто́же бо есть, и́же сотвори́т си́лу о и́мени Мое́м, и возмо́жет вско́ре злосло́вити Мя. И́же бо несть на вы, по вас есть. И́же бо а́ще напои́т вы ча́шею воды́ во и́мя Мое́, я́ко Христо́вы есте́, ами́нь глаго́лю вам, не погуби́т мзды своея́.

Прича́стны воскре́сный и новому́чеников:

Хвали́те Го́спода с небе́с,/ хвали́те Его́ в вы́шних.
В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник, от слу́ха зла не убои́тся.
Аллилу́ия. (Трижды)