#Задача: Ребрендинг упаковки рыбных снеков. Разработка и адаптация всей линейки SKU бренда.
#КлючевоеВидение: Концепция упаковки заключается в визуализации рыболовного флота, корабли которого плывут к морю или океану за соответствующим уловом. ⠀ #Ритейл: Снеки будут представлены во всех известных торговых точках METRO, AUCHAN, BILLA, X5 Retail Group, а также в SPAR в странах Балтии и ЕС. ⠀ #Клиент: Федеральная компания «Сухогруз», торговая марка «Порт-Артур» (снековая продукция).
#Objective: Packaging rebranding of fish snacks. Developed and adapted the full line of the brand.
#KeyVisual: The concept of packaging is to show the fishing fleet on each pack, and it is there are ships that sail to the sea or ocean for a specific catch.
#Retails: The snacks will be presented in all well known retails METRO, AUCHAN, BILLA, X5 Retail Group and also in SPAR in the Baltic countries and the EU.
#Client: Federal company «Suhogruz», trademark «Port-Arthur» (snack products).