Найти тему

Молитвы, читаемые в опасности

Мы живем в тревожное время, которое требует от каждого из нас внутренней собранности, мудрости и духовной зрелости. Каждое из этих качеств питается глубокой верой и упованием на милосердие Господа. Как говорили древние: делай, что должно, и будь, что будет. И обязательно в любой ситуации надо молиться.

А тем, кто сейчас сражается за Отечество или готовиться пополнить ряды его защитников, надо обязательно иметь при себе, а лучше знать наизусть несколько молитв, которые читаются в опасности. Сохраните их для себя, а при необходимости распечатайте.

Молитва Честному и Животворящему Кресту

Да воскреснет Бог, и расточатся врази Его, и да бежат от лица Его ненавидящии Его. Яко исчезает дым, да исчезнут; яко тает воск от лица огня, тако да погибнут беси от лица любящих Бога и знаменующихся крестным знамением, и в веселии глаголющих: радуйся, Пречестный и Животворящий Кресте Господень, прогоняяй бесы силою на тебе пропятаго Господа нашего Иисуса Христа, во ад сшедшаго и поправшего силу диаволю, и даровавшаго нам тебе Крест Свой Честный на прогнание всякаго супостата. О, Пречестный и Животворящий Кресте Господень! Помогай ми со Святою Госпожею Девою Богородицею и со всеми святыми во веки. Аминь.

Псалом 90, читаемый для спасения в опасности:

Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится. Речет Господеви: Заступник мой еси и Прибежище мое, Бог мой, и уповаю на Него. Яко Той избавит тя от сети ловчи и от словесе мятежна, плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися: оружием обыдет тя истина Его. Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящия во дни, от вещи во тме преходящия, от сряща, и беса полуденнаго. Падет от страны твоея тысяща, и тма одесную тебе, к тебе же не приближится, обаче очима твоима смотриши и воздаяние грешников узриши. Яко Ты, Господи, упование мое, Вышняго положил еси прибежище твое. Не приидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему, яко Ангелом Своим заповесть о тебе, сохранити тя во всех путех твоих. На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою, на аспида и василиска наступиши и попереши льва и змия. Яко на Мя упова, и избавлю и: покрыю и, яко позна имя Мое. Воззовет ко Мне, и услышу eго: с ним есмь в скорби, изму eго и прославлю eго, долготою дний исполню eго и явлю eму спасение Мое.

Молитва Пресвятой Богородице о спасении от беды:

Пресвятая Дева, великая и непорочная Богоматерь! Услышь меня, грешного и недостойного раба Божия, услышь и не оставь меня в горе и опасности. Приди и покрой меня своим святым покровом, укрой от зла и укажи путь ко спасению. Упроси Сына Твоего и Бога нашего не оставить меня и подать Руку, покрыть меня от зла. Аминь.

Великомученику Георгию Победоносцу:

О святой славный и всехвальный великомученик Гео́ргий! Собранные в храме твоём и перед иконой твоей святой покланяющиеся люди, молим тебя, постоянный воли нашей ходатай, моли с нами и о нас умоляемого от Своего благоутробия Бога, да милостивно услышит нас, просящих Его благ, и Он не оставит все те прошения, которые нам для спасения и жизни нужны, и дарует стране нашей победу над врагами; и снова, припав, молим тебя, о святой победоносец: укрепи данной тебе благодатью в бранях православное воинство, разруши силы востающих врагов, да постыдятся и посрамятся, и дерзость их да рухнет, и увидят, что мы имеем Божественную помощь, и всем, в скорби и обстояние находящимся, многомощное покажи своё заступление. Умоли Господа Бога, всей твари Создателя, избавить нас от вечного мучения, да прославляем Отца, и Сына, и Святого Духа и твоё исповедуем предстательство ныне, и присно, и во веки веков. Аминь.