Этому бьюти-средству признаются в любви миллионы женщин, перед красной помадой робеют мужчины, о ней пишут песни и ставят мюзиклы Красная помада остается вне времени и конкуренции, а многие звезды обязаны своей красотой именно ей.
Красный опасный, считают многие женщины и откладывают покупку красной помады на потом.
Ученые из Университета Южной Бретани провели эксперимент официанток в ресторанах французского города Ванн попросили накрасить губы различной помадой розовой, коричневой, красной.
Девушки, использовавшие в макияже красную помаду, получили чаевых в 3 раза больше, чем остальные.
Помада одно из самых покупаемых бьюти-средств в мире.
По данным британского магазина косметики Superdrug, самым культовым трендом покупательницы считают алые губы.
Второе место занимают smoky eyes.
Во времена черно-белого телевидения в видеокамерах использовались красные фильтры.
Из-за этого естественный цвет губ или красная помада на экране выглядели блекло и терялись на фоне лица.
Чтобы избежать обесцвечивания , гримеры вместо красной помады использовали помаду зеленого цвета.
Согласно международному дипломатическому протоколу, женам президентов не следует появляться на официальных приемах с красной помадой на губах им разрешен только один оттенок нежно-розовый .
Если первая леди проигнорирует этот запрет, международного скандала не миновать.
Икона стиля Мэрилин Монро наносила помаду в 5 слоев и обожала оттенок 522 помады Kiss Kiss от Guerlain.
Чтобы добавить красной помаде мерцания, сегодня, как и раньше, некоторые бренды используют измельченную рыбью чешую.
В составе ее обычно упоминают как перламутровый экстракт .
Во время Второй мировой войны в Британии было запрещено производство всех косметических средств.
Уинстон Черчилль сделал исключение только для губной помады он считал, что ее использование повышает моральный дух населения .
Позже в экономике появился термин эффект губной помады в тяжелые времена женщины не тратят деньги на крупные и дорогие вещи, зато косметику покупают охотно.
Наверное, именно по этой причине красная помада лучше всего продается в пасмурные дни.
Элизабет Тэйлор не терпела конкуренции в фильмах с ее участием красную помаду могла носить только она.
В эпоху Ренессанса помадой алых оттенков пользовались не только женщины, но и мужчины.
Во Франции на суде Людвига XVI представители сильного пола подводили губы, чтобы сделать их более заметными на фоне усов и бороды.
Женщинам не стоит сравнивать партнера со своим отцом, говорят эксперты.
Восемь фактов о седых волосах, которые часто волнуют женщин.
Семь несъедобных продуктов, которые хранят только в холодильнике.
Кулинария для начинающих роллы с креветками.
Исследователи впервые описали биологические причины послеродовой депрессии.
Этот способ приготовления яичницы полюбили уже тысячи людей в Instagram.
Наверняка и вы так делаете главные ошибки при ношении юбки.
Неразделенная любовь по-особому действует на мозг.
Самые популярные мальчишеские имена за прошлый год.
Эстонские мужчины признали русские женщины в постели горячее эстонок.
Парень сделал 24-летней девушке предложение, а после отказа зарезал ее.
Oled registreeritud.
Postimees Sport AS Eesti Meedia; Maakri 23a; 10145 Tallinn; e-post turundus postimees.
ee; telefon 372 666 2181 ja Sportland Sportland Eesti AS, Pärnu mnt 142A, 11317 Tallinn; info sportland.
ee edaspidi Korraldaja korraldavad ajavahemikul 21.
2018 kuni 18.
2018 edaspidi Periood kampaania Laadi alla uus äpp Postimees Sport ja võida 200 väärtuses tossud.
edaspidi Kampaania .
Kampaania kujul on tegemist Eesti Vabariigis toimuva tarbijamänguga.
Kampaania korra on Kampaania Korraldaja kehtestanud järgmistes tingimustes.
Kampaanias võivad osaleda kõik isikud, kes omavad nutiseadet, mis võimaldab rakenduste alla laadimist, välja arvatud AS Eesti Meedia töötajad.
Kampaanias osalemiseks peab osaleja perioodil 21.
2018 alla laadima rakenduse Postimees Sport vastavalt Google Play või Apple App Store e-poest; täitma ankeedi oma kontaktandmetega ees- ja perenimi, telefoninumber ja e-posti aadress ja vajutama nuppu OSALEN LOOSIMISES .
Ankeedi saatmisega kinnitab osaleja, et tegemist on tema enda andmetega.
Korraldaja loosib kampaania jooksul punktis 1.
1 toodud perioodil kokku 40 paari tosse Sportlandist.
Ühe paari väärtus võib olla kuni 200 .
Iga võitja saab antud summa väärtuses valida endale välja VAID ühe paari.
2 Loosimised toimuvad esmaspäeviti, vastavalt 27.
Korraldaja võtab võitjatega personaalselt ühendust ankeeti lisatud kontaktandmete kaudu punktis 3.
2 toodud kuupäevadel ja lepitakse kokku võidu kättesaamine.
Võitja nimi avaldatakse ka Postimees Sport Facebooki lehel.
Juhul, kui Korraldajal ei õnnestu võitjaga punktis 2.
toodud kontaktidel ühendust saada loosimise päeval hiljemalt kella 17.
00, siis on Korraldajal õigus jätta talle võit üle andmata.
Auhinna kättesaamisega seotud kulutusi võitjale ei kompenseerita.
Võitu ei asendata ega hüvitata võitjale auhinna maksumust rahas.
Samuti ei hüvitata võitu rahas kui ostetava spordijalanõu maksumus on alla 200 .
Korraldaja ei vastuta Kampaanias osalemise või auhinna kätteandmisest kõrvalejäämise eest, kui Kampaanias osaleja on eiranud Kampaania tingimusi või esitanud Korraldajale enda kohta valesid või ebatäpseid andmeid, samuti muude ebaõnnestumiste korral, mis ei ole tingitud Korraldaja süüst.
Osaleja kinnitab Korraldajale enda kohta esitatud andmete õigsust, tema vastavust Kampaania reeglitele, nendega nõustumist ning soovi Kampaanias osaleda.
Kampaanias osalemisega annab Osaleja Korraldajale nõusoleku säilitada ja töödelda oma isikuandmeid Kampaania auhindade loosimisel selleks, et selgitada välja võitja, avaldada võitja nimi ja edastada see võidu kättesaamiseks, ning muudel Korraldaja turunduslikel eesmärkidel sh kommertspakkumiste saamiseks .
Vääramatu jõu force majore asjaolude ilmnemisel on Korraldajal ühepoolne õigus katkestada Kampaania ja jätta auhind välja andmata, teatades sellest kohe Kampaanias osalenuid e-posti teel.
Kõik Kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.
Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamisega tuleb saata kirjalikult märkega Postimees Sport hiljemalt 18.
2018 käesolevates tingimustes toodud kontaktidele.
Postimees lahendab pretensioonid hiljemalt 30 kalendripäeva jooksul alates pretensiooni laekumisest.